PEPCO

lovebrand všetkých mamičiek

O klientovi

PEPCO je sieť maloobchodných predajní s oblečením pre celú rodinu, domácimi potrebami, dekoratívnymi doplnkami a hračkami. Ich cieľovou skupinou sú mladé mamičky, ktoré hľadajú oblečenie pre seba a svoje deti s najlepším pomerom cena/kvalita.


Zadanie

Klientova požiadavka bola pripraviť X-mas kampaň v dvoch krajinách – Slovensko a Česká republika. Kampaň mala podporiť predaj v predvianočnom období, zvýšiť brand awareness a priniesť nových leadov pre e-mail marketing. Dostali sme presne stanovené KPI, ktoré sme mali naplniť.

PEPCO ponúkalo vianočné balíčky v troch cenových hladinách. Museli sme nájsť spôsob, ako o nich povedať cieľovej skupine bez toho, aby sme pôsobili príliš „hardsellovo“.


Výzva

Vo svete marketingu je predvianočné obdobie bojiskom. Zákazníci sú v online aj offline vystavení množstvu reklám, preto je nutné operovať so stanoveným budgetom veľmi opatrne a staviť len na tie najperspektívnejšie kanály.

Našou úlohou bolo nájsť komunikačné cesty, vytvoriť riešenie natoľko zaujímavé, aby sa nestratilo v záplave vianočných kampaní a zároveň naplnilo stanovené ciele.




Riešenie

Sociálne siete boli jednoznačnou voľbou na odprezentovanie vianočnej kampane. Facebook spravujeme pre klienta dlhodobo, preto sme vytvorili sériu súťažných príspevkov, v ktorých sme odprezentovali vianočné produkty z jednotlivých cenových kategórií. Úlohou používateľov bolo napísať, komu a prečo by produkt darovali, ak by ho vyhrali.

Ideálnou sociálnou sieťou pre vianočnú kampaň bol aj Modrý koník, na ktorom sa združuje klientova cieľová skupina. Podobne ako na Facebooku, aj tu sme vytvorili jednoduchú súťaž, ktorá spočívala v hádaní správnej ceny trojice produktov.

 

Facebook Engagement

Vianočná súťaž mala medzi používateľkami obrovský úspech. Pod každý príspevok sme získali stovky komentov, lajkov a sharov.

Lead Generation

Pomocou PR článkov, bannerov na portáloch, PPC reklám a súťažných aktivít sme smerovali používateľov na špeciálnu landing page, na ktorej sa mohli prihlásiť do odberu newslettra.

Traffic Building

Fanúšikov a návštevníkov sociálnych sietí a portálov sme smerovali na webstránku, kde našli viac informácií o aktuálnej ponuke, mohli sa prihlásiť do odberu noviniek alebo zistiť, kde sa nachádza najbližšia predajňa.




pepco-ipad

A čo na to klient?

"Vianočná kampaň bola pre nás veľkou výzvou. Museli sme odkomunikovať nízku cenu hard-sellovým spôsobom a pritom ostať pre cieľovú skupinu zaujímaví. Myslím, že Hype to zvládol na výbornú a ďaleko prevýšil očakávania výsledkami, ktoré sa výrazne odzrkadlili aj na číslach predaja."

Nikoleta Bobeničová, Marketing Specialist, PEPCO Slovakia a PEPCO Czech Republic
Chcete, aby sme aj vám pripravili podobnú kampaň? Pustime sa spolu do toho.