Je Reddit sociálna sieť budúcnosti?
Platforma Reddit združuje najmä zástupcov generácie Z, ktorí ju považujú za dôveryhodnú a transparentnú. Marketéri majú momentálne viacero možností, ako vďaka nej efektívne osloviť svoju cieľovku.
Používatelia tam trávia čoraz viac času
Reddit je populárna webstránka, ktorá kombinuje funkcie sociálnej siete a diskusného fóra.
Momentálne má približne 850 miliónov aktívnych používateľov mesačne, z toho väčšina z nich je vo veku 18 až 29 rokov.
Priemerný čas, ktorý americkí používatelia strávia denne na Reddite vzrastie tento rok až o 11 %. Vychádza to z júnovej prognózy americkej spoločnosti Emarketer, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu a poskytuje cenné poznatky a trendy týkajúce sa marketingu, reklamy a obchodu.
Obrovský potenciál pre marketérov
Do marketingu na Reddite sa zjavne investovať oplatí. Podľa údajov spoločnosti nakupujúci na Reddite míňajú 2,5-krát viac peňazí v porovnaní s inými sociálnymi médiami.
Emarketer odhaduje, že príjmy z reklamy Redditu v USA v tomto roku vzrastú o 27,9 %.
Tento rok začal Reddit využívať funkciu Dynamic Product Ads, ktorá umožňuje inzerentom e-commerce propagovať svoje produkty priamo v konverzáciách.
Položky môžu inzerenti umiestniť v rámci súvisiacich subredditov (tematických komunít), čím pomáhajú osloviť tú správnu cieľovú skupinu.
Navyše, ľudia považujú Reddit za dôveryhodnú a transparentnú platformu, pretože na nej nájdu odpovede od skutočných ľudí.
Najnovšie Reddit spúšťa Lead Generation Ads, vďaka ktorým budú môcť inzerenti zhromažďovať údaje o potenciálnych zákazníkoch, ktorí klikli na reklamu.
Hodnota spoločnosti sa v súčasnosti odhaduje na 6,5 miliardy dolárov.
Ak nechceš zmeškať žiadne ďalšie zaujímavosti z digitálneho sveta, sleduj nás na sociálnych sieťach Instagram, TikTok alebo Facebook. Pre novinky nezabudni sledovať ani naše pravidelné DigiNews.