- Chceš sa naučiť veci z praxe a nepočúvať celý deň iba teoretické poučky?
- Máš svoj web či e-shop a chceš ho vedieť zanalyzovať a zistiť ako vylepšiť komunikáciu na internete?
- Robí ti online kampane agentúra a chceš mať prehľad o ich efektivite?
Pripravili sme pre teba unikátny Workshop: Webová analytika (Google Analytics) – Learning by doing
Nemusíš sa báť suchej teórie, od prvej hodiny budeš reálne pracovať so svojou stránkou a programom Google Analytics. Naučíme ťa, čo je podstatné sledovať a pomôžeme ti s analýzou tvojich návštevníkov – kto sú, odkiaľ prichádzajú a ako sa na webe správajú. Spolu s nami identifikuješ zdroje návštevnosti podľa ich efektivity a zhodnotíš prínos platených kampaní. Zistíš, ktoré podstránky sú najefektívnejšie a ktoré sú, naopak, najmenej efektívne. Ukážeme ti nastavenia, ktoré ti zjednodušia pravidelné sledovanie a reporting najpodstatnejších ukazovateľov práve pre tvoju stránku.Komu je workshop určený?
- Marketingoví špecialisti / manažéri zo strany klienta, ktorému robí kampaň agentúra
- Podnikatelia, ktorí majú vlastný eshop/webstránku
- Account manažéri v kreatívnych/digitálnych agentúrach
Úroveň obtiažnosti: začiatočník/mierne pokročilý
Veľkosť skupiny: max. 6 účastníkov
Trvanie: 2 večery (18:00 - 21:00) x 3 hodiny, vždy jeden večer do týždňa
Lektor: certifikovaný Google Analytics profesionál Ondrej Macháček
Osnova workshopu
- Úvod do webovej analytiky
- Čo a prečo treba v online merať
- Nástroje na meranie
- Základná terminológia
- Základy Google Analytics
- Identifikácia návštevníkov webu
- Zdroje návštevnosti
- Analýza všetkých zdrojov
- UTM tagy a sledovanie návštev
- Prepojenie s AdWords kampaňami
- Kliky z kampane vs. relácie na webstránke
- Správanie užívateľov na webe
- Výkonnostná analytika a pokročilé techniky
- Meranie konverzií (eventy)
- Zhodnotenie efektívnosti kampaní
- Nastavenie filtrov, cieľov, anotácie
- Remarketing
- Tvorba segmentov (top návštevy a hodnotní návštevníci)
- Prehľady a automatické reporty
- Správa prístupov pre užívateľov
Lektor workshopu

Ondrej Macháček, certifikovaný Google Analytics profesionál s viac ako 7 ročnými skúsenosťami v online marketingu, ktoré nadobudol vo viacerých digitálnych agentúrach, ako aj na klientskej strane. Venuje sa najmä príprave digitálnych stratégií, plánovaniu kampaní, ich optimalizácii a vyhodnocovaniu pre top klientov z viacerých odvetví, aktuálne banking, real estate, healthcare a retail. Spolupracoval aj s viacerými SK startupmi, rád analyzuje čísla a rozširuje obzory vzdelávaním.
Inštrukcie
Dátum
20.6.2017 a 27.6.2017 o
18:00
Miesto
Agentúra Hype, Štefanovičova 18, Bratislava
Čo si priniesť?
Nezabudni si priniesť svoj vlastný PC, nič viac nebudeš potrebovať 🙂
Ako sa prihlásiť?
Po vyplnení prihlášky ťa budeme čo najskôr kontaktovať kvôli potvrdeniu termínov. Prihlásením potvrdzuješ svoju účasť na všetkých večeroch. Nie je možné prihlásiť sa len na jeden z workshopových večerov.
Cena workshopu je 149 EUR / osoba
V cene je zahrnuté
- Spolu až 6 hodín workshopu
- Občerstvenie
- Email podpora počas celej doby trvania kurzu
- Individuálny prístup = na workshope sa venujeme tvojim reálnym Analyticsom a pomáhame s prehľadmi a analýzou
- ZĽAVA 10 % na ďalšie workshopy organizované Hype