Workshop: webová analytika
Google Analytics

Learning by doing



  • Chceš sa naučiť veci z praxe a nepočúvať celý deň iba teoretické poučky?
  • Máš svoj web či e-shop a chceš ho vedieť zanalyzovať a zistiť ako vylepšiť komunikáciu na internete?
  • Robí ti online kampane agentúra a chceš mať prehľad o ich efektivite?


Pripravili sme pre teba unikátny Workshop: Webová analytika (Google Analytics) – Learning by doing

Nemusíš sa báť suchej teórie, od prvej hodiny budeš reálne pracovať so svojou stránkou a programom Google Analytics. Naučíme ťa, čo je podstatné sledovať a pomôžeme ti s analýzou tvojich návštevníkov – kto sú, odkiaľ prichádzajú a ako sa na webe správajú. Spolu s nami identifikuješ zdroje návštevnosti podľa ich efektivity a zhodnotíš prínos platených kampaní. Zistíš, ktoré podstránky sú najefektívnejšie a ktoré sú, naopak, najmenej efektívne. Ukážeme ti nastavenia, ktoré ti zjednodušia pravidelné sledovanie a reporting najpodstatnejších ukazovateľov práve pre tvoju stránku.

Komu je workshop určený?

  1. Marketingoví špecialisti / manažéri zo strany klienta, ktorému robí kampaň agentúra
  2. Podnikatelia, ktorí majú vlastný eshop/webstránku
  3. Account manažéri v kreatívnych/digitálnych agentúrach


Úroveň obtiažnosti: začiatočník/mierne pokročilý
Veľkosť skupiny: max. 6 účastníkov
Trvanie: 2 večery (18:00 - 21:00) x 3 hodiny, vždy jeden večer do týždňa
Lektor: certifikovaný Google Analytics profesionál Ondrej Macháček

Osnova workshopu

  1. Úvod do webovej analytiky
  • Čo a prečo treba v online merať
  • Nástroje na meranie
  • Základná terminológia
 
  1. Základy Google Analytics
  • Identifikácia návštevníkov webu
  • Zdroje návštevnosti
  • Analýza všetkých zdrojov
  • UTM tagy a sledovanie návštev
  • Prepojenie s AdWords kampaňami
  • Kliky z kampane vs. relácie na webstránke
  • Správanie užívateľov na webe
 
  1. Výkonnostná analytika a pokročilé techniky
  • Meranie konverzií (eventy)
  • Zhodnotenie efektívnosti kampaní
  • Nastavenie filtrov, cieľov, anotácie
  • Remarketing
  • Tvorba segmentov (top návštevy a hodnotní návštevníci)
  • Prehľady a automatické reporty
  • Správa prístupov pre užívateľov

Lektor workshopu


Ondrej Macháček, certifikovaný Google Analytics profesionál s viac ako 7 ročnými skúsenosťami v online marketingu, ktoré nadobudol vo viacerých digitálnych agentúrach, ako aj na klientskej strane. Venuje sa najmä príprave digitálnych stratégií, plánovaniu kampaní, ich optimalizácii a vyhodnocovaniu pre top klientov z viacerých odvetví, aktuálne banking, real estate, healthcare a retail. Spolupracoval aj s viacerými SK startupmi, rád analyzuje čísla a rozširuje obzory vzdelávaním.

Inštrukcie

Dátum
20.6.2017 a 27.6.2017 o 18:00

Miesto
Agentúra Hype, Štefanovičova 18, Bratislava

Čo si priniesť?
Nezabudni si priniesť svoj vlastný PC, nič viac nebudeš potrebovať 🙂

Ako sa prihlásiť?
Po vyplnení prihlášky ťa budeme čo najskôr kontaktovať kvôli potvrdeniu termínov. Prihlásením potvrdzuješ svoju účasť na všetkých večeroch. Nie je možné prihlásiť sa len na jeden z workshopových večerov.

Cena workshopu je 149 EUR / osoba


V cene je zahrnuté
  • Spolu až 6 hodín workshopu
  • Občerstvenie
  • Email podpora počas celej doby trvania kurzu
  • Individuálny prístup = na workshope sa venujeme tvojim reálnym Analyticsom a pomáhame s prehľadmi a analýzou
  • ZĽAVA 10 % na ďalšie workshopy organizované Hype

 

Máš záujem o Workshop Google Analytics? Prihlás sa cez náš formulár.

{{scopeData.greeting}}


{{scopeData.message}}